Перехід на нову білінгову систему.

Шановні абоненти!
Повідомляємо, що з 20 лютого, ми переводимо абонентів, які користуються нашими послугами за адресами вказаними нижче на нову білінгову систему. Перехід буде здійснено автоматично, жодних змін у налаштуванні Вашого обладнання робити не потрібно.

 вул. Березняківська (2, 4, 6, 10, 34-А, 34-Б, 36-Б, 36, 38-А, 38)
 вул. Бучми А.(1, 3, 5/1, 7)
 вул. Дніпровська набережна (5-А, 7-А, 7, 9-А, 9, 11-А, 13)
 вул. Миколайчука І.(10, 13, 13-А, 15-А, 15/1, 15, 17/1, 19-А, 19/2, 19, 21)
 вул. Микільсько-Слобідська (4, 6-А, 6/2, 7)
 вул. Тичини П. (2, 3, 4, 6, 11, 12-Б, 13, 14-А, 16/2, 19, 21)
 вул. Шептицького митр.(1/2, 3)
 вул. Шумського (4-А, 6, 10)

Відбудуться наступні зміни:
1. Зміниться Особистий кабінет: my.lcom.net.ua.
2. Для доступу в Особистий кабінет з нашої мережі логін і пароль не потрібен, для доступу з інших мереж використовуйте логін і пароль, котрий Ви можете побачити в Особистому кабінеті.
3. Абонентська плата буде зніматись першого числа кожного місяця. Перевірте свій поточний баланс в новому особистому кабінеті: він був скоригований станом на кінець лютого.
4. Оплачуйте послуги в Особистому кабінеті (Онлайн платежі) через IPAY або LiqPay (Приватбанк).
5. При оплаті іншими способами використовуйте Ваш платіжний ІD-номер (Ви можете його переглянути в новому Особистому кабінеті my.lcom.net.ua) для автоматичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
6. Якщо Ви сплачуєте через платіжні термінали вибирайте ТОВ "КИЇВСЬКІ МЕРЕЖІ", для уникнення помилки орієнтуйтесь на логотип, він залишився незмінним: Lcom.
7. Якщо у Вас недостатньо коштів станом на перше число місяця, Ви можете особисто відкрити кредитний період на три дні через Особистий кабінет (Кредитування).
8. На час перехідного періоду у найближчі два тижні доступ до Інтернету не буде блокуватись навіть при мінусовому балансі.

Хочете, ми вам зателефонуємо?
Хочете? Ми зателефонуємо вам!
Наші спеціалісти звяжуться з  Вами. Це безкоштовно!